loading...
تقدیم به کسی که هیچ وقت نبود
هیشکی بازدید : 44 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (1)

وقتی به تو می اندیشم...

وقتی به تو می اندیشم انگار چراغی در قلبم روشن می شود...

وقتی به تو می اندیشم انگار در قلبم چراغانی می شود...

وقتی به تو می اندیشم انگار گلی خوشبو در درونم جوانه می زند...

وقتی به تو می اندیشم انگار بوی خوب تو را در تمام وجودم حس می کنم...

مهربانم اغراق نمی کنم...

باور کن...

وقتی به تو فکر می کنم تمام وجودم جامی می شود لبریز از حضور تو...

وقتی به تو فکر می کنم تمام دلم لبریز می شود از عشق حضور تو...

وقتی به تو فکر می کنم تمام جانم لبریز می شود از...

مهربانم چه بگویم که زبانم از قصور خود شرمسار است...

جانم، عزیزم...

باور کن...

وقتی تو در نظرم می آیی تمام تمامم لبریز می شود از دلتنگی. انگار که سالهاست ندیدمت.

بهترینم...

...

...

وقتی تو به یادم می آیی دلم پر می شود از قصه های ناگفته ای که با نبودنت همیشه ناگفته می ماند...

وقتی تو به یادم می آیی دلم پر می شود از نام مقدست که هیچگاه به آن نخواندمت...

وقتی تو به یادم می آیی...

وقتی تو به یادم می آیی ...

وقتی تو به یادم می آیی...

دلم خیلی هوایت را می کند...

دلم خیلی برایت تنگ می شود...

انگار...

ابرهای همه عالم شب و روز در دلم می گریند...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 297
  • بازدید کلی : 13,767