loading...
تقدیم به کسی که هیچ وقت نبود
هیشکی بازدید : 45 سه شنبه 17 آبان 1390 نظرات (0)

صبر میکنم همچنان و

سکوت میکنم همچنان و

خواب می مانم روزها را همچنان و

نظاره میکنم دست های تقدیر را

که رقم میزنند ، خطوط زندگی ام را و

حال من خوب است

خوب تر از همیشه ی بد بودنم

 

 

بعضی روز ها آدم بدبخت می شود

بعضی روز ها دلت میگیرد

بعضی روز ها همه چیز بوی دلتنگی میگیرد

بعضی روز ها هیچکس دوستت ندارد

بعضی روز ها آسمان ابری است اما تو ؛ گرمت است !

بعضی روز ها خیابان ها کثیف تر

بعضی روز ها آدم ها عبوس تر

امروز از آن روز هاست

هر روز من از این روز هاست

ولم کنید حالم اصلا خوب نیست .

 

یه کلیه با گروه خونی +O به فروش میرسد!!!!!

کارگران شرکت لوله سازی اهواز با 24 ماه حقوق معوقه

 

طلوع یا غروب چه فرقی میکند !

وقتی آسمانم را به تماشا نشسته ای

چه خورشید باشم چه ماه

دور از نگاهت

سیاره  ای متروک و سردم ،

که سالهاست از منظومه ی روشنی ها دور افتاده ام

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 393
  • بازدید کلی : 13,863