loading...
تقدیم به کسی که هیچ وقت نبود
هیشکی بازدید : 34 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)

 

هر چقدر خدا را صدا کنی خسته نمیشی
پس صدایش کن, او منتظر توست
منتظر شنیدن آرزوهایت,خنده هایت , گریه هایت
استغفارهایت,ندبه هایت
ابراز عشق و ایمان و اظهار بندگی توست 

من آرزو دارم
دلت مثل بهار , پر شود از لحظه های ماندگار
زندگیت خالی از غم و اندوه, لحظه های شادمانی بی شمار

من برایت آرزو میکنم
عاشق شوی,و اگر هستی,کسی هم به تو عشق بورزد,و اگر اینگونه نیست ,تنهاییت کوتاه باشد ,و پس از تنهاییت ,نفرت از کسی نیابی

برایت آرزو میکنم
روزهایت هر یکی بهتر از قبل ,خوش بود بر کام تو این روزگار
همچو شمعی باشی و همراه گل,من بگردم دور تو پروانه وار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 446
  • بازدید کلی : 13,916