loading...
تقدیم به کسی که هیچ وقت نبود
هیشکی بازدید : 58 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

 به محراب موج خیز عبادت٬ روح عشق جاری ست٬ سجاده ای از جنس گل سرخ و

 عطر گلهای بهشت      هدیه ی امشب ماست .

قصد نماز داری٬    دلم دل دل میکند

ذهنت را به پاکی عارفانه ها گره میزنی٬    اضطرابی شیرین در من می پیچد

در زلال اندیشه وضو میگیری٬    قلبم مهیا میشود

به وحدانیت کردگار اقرار می آوری٬    ملائک شهادت میدهند که برایم یگانه ای

دعا میخوانی و ذکر میگویی٬    قلبت مُهر نماز میشود

قنوتت گواه بر پاکی توست٬    چشم را مقیم حریمت میسازم

رکوع را فانوس راه میسازی٬    لبانم بوسه ای گرم می رباید

سجده بر حق می گذاری٬    قرار از من سودایی می گریزد

و حالا نمازم با تو یکّی گشته و من تو هستم ...    ./

http://www.living-happiness.com/wp-content/uploads/2010/06/Blowing-Bubbles.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 283
  • بازدید کلی : 13,753