loading...
تقدیم به کسی که هیچ وقت نبود
هیشکی بازدید : 34 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

سالی گذشت

من نفس نفس نبض لحظه ها را

روی پلك های خیس تو،

رویا دیدم.

لیلای با وفای شب های توام

و ترانه هایم بوی نجیب باران گرفته است

می دانی

هنوز هم زیباترین حرف

همان كلام ساده" دوستت دارم" است،

كه روی ساقه ی نگاهت جوانه زده است.

من وتو

می توانیم حرمت عشق باشیم

تاهمه عاشقان باور كنند

"روزی تمام نامه ها به مقصد می رسد!!"

امشب

باد راز شقایق را فاش خواهد كرد....!!!


میخوام اینجا، همین اینجا...همین الان ازتو سپاسگزاری كنم

میخواهم همین جا ،همین الان بگویم كه دوستت دارم

و به خاطر روزهای سرشار از عشق كه به من ارزانی داشتی ببوسمت....سپاسگزارم مهربان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 385
  • بازدید کلی : 13,855