loading...
تقدیم به کسی که هیچ وقت نبود
هیشکی بازدید : 43 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)


من از فردا ی روشن،

كه بوی تو در آن نپیچیده است سخت بیزارم

من از لبخند آفتاب،

روی تن تب دار آسمان سخت می ترسم!

از ابتدای باران هم می دانستم

صدای تو نزد من 

تنها امانت آهنگین است

یكی از همین روزها باید می سپردمش به باد!

من كه خنده ی دلم را در هیچ آیینه ای، تماشا نكرده ام

دیگر

سجاده این دل را 

برای هیچ دعایی پهن نخواهم كرد!!!!


شاعرنوشت:رسیده كه باشی طعم ات اشتهای خاك را باز می كند

خدا نوشت: دستان من كوچك است.....دستان ما كه كوچك نیست....!!!

من نوشت: دهانم را محكم چفت كرده ام تا این بغض سربه مهرشكسته نشود!!!!

بهانه نوشت: بمان،ممن می ترسم ....امشب دوباره دلم بچه شده است همبازی من...بمان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 428
  • بازدید کلی : 13,898